středa 7. ledna 2015

#234 Timespotting

Včera jsem šel spát ve 22.22 a dneska náhodou přijdu do kuchyňky vařit čaj a ejhle: na mikrovlnce svítí 11.11.
Mám rád tyhle okamžiky, kdz čas či datum vytváří nějakou zajímavou posloupnost či symetrii. Přivedla mne na ně myslím @tichotlapka – nebo alespoň jsem se díky ní naučil říkat tomu timespotting a užívat si to. Ona to dokáže myslím i nevědomky vyhledávat, ale mne to baví zejména díky náhodě.
Zkoušel jsem párkrát domlouvat si schůzky na dobře zapamatovatelný čas (například 12.12), ale nesetkalo se to s úplně dobrým ohlasem. Někomu se to – považte – špatně pamatuje!

Magické mi na tom nepřijde vůbec nic, a pokud bych plánoval nějaké významené datum, hrátky s čísly by nejspíše ustoupily praktičnosti a ohledům na účastníky. Koneckonců, otvírací dobu v hospůdce Na Radnici a datum své svatby i všech narozenin v rodině si pořád pamatuju i bez připomínání, a na tom záleží, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat