čtvrtek 19. února 2015

#247 Sdílená radost

Většina těch, co čtou moje příspěvky na 1000 věcí, které mně dělají radost ví, že jsem se před šesti dny stala trojnásobnou maminkou a k dvěma klučíkům přibyla malá princezna. Což samo o sobě je radostí tak velikou, že to už ani není radost, ale spíš životní štěstí :o)
Ale to o čem chci dneska psát, je to, jak to moje štěstí se mnou sdílelo mé okolí. A to nejenom okolí blízké, rodinné, ale i to vzdálené, například lidé, se kterými jsem se nikdy neviděla (nebo viděla jen jednou) a známe se pouze z virtuálna. Po tom, co jsme dali všem vědět, že je naše maličká na světě, byli jsme zaplaveni spoustou zpráv, reakcí a gratulací. Z každého slova, z každé věty bylo cítit, že naše radost ze zdravého miminka je radostí i jejich, že jsou šťastní s námi a radují se s námi. Dojímala mně každá reakce a dělalo mi neskutečnou radost, že kromě mých blízkých, mojí rodiny, mých přátel, se mnou mé štěstí sdíleli i lidé téměř cizí.
A je to skutečně tak, že sdílená radost se násobí. Ta moje, ač neskutečná, se v uplynulých několika dnech ještě zestonásobila. A s největší pravděpodobností je to zásluhou i tvojí. Děkuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat