úterý 10. března 2015

#251 Sdílené narozeniny

Kalendář mám asi z poloviny plný narozenin. Je to taková kapesní zásobárna radosti: v podstatě kdykoli se mohu podívat na aktuální týden a vzpomenout si na někoho, koho mám nebo měl jsem rád. Občas dokonce zvládnu i popřát.

Co mě ale v poslední době začalo bavit, je sledovat, kdo s kým narozeniny sdílí. Dohledat se to dá třeba přes WolframAlpha či Wikipedii. Včetně slavných osobností. Já se narodil ve stejný den třeba s Danielem Radcliffem (nevadí) a Alison Krauss (mmmmmmm!).

Nu a dnes má narozeniny jeden skvělý Matěj. Ovšem kromě něj je asi slaví i Chuck Norris – pokud tedy narozeniny neslaví Chucka Norrise, to by mu bylo podobné – a byl by si je jistě býval užíval i Petr Kalandra. Textař, muzikant a hlavně muž, který u nás jako jeden z prvních dokázal pořádně "rozjet" plnokrevné blues. A mimo to je dnes (10. března) i výročí prvního telefonátu v historii, který uskutečnil Alexander Graham Bell.

A tak si jdu připít, na Matěje i obecně na dobrou společnost!

Na zdraví!

Photo by Mawoo86

Žádné komentáře:

Okomentovat