čtvrtek 2. dubna 2015

#257 Zeleně

Dnes je Zelený čtvrtek. Nevím, jestli je to nějaká tradice, zvyk nebo jen můj rozmar, ale zelený čtvrtek a zelené jídlo a zelené pivo mě navedli k tomu, že ladím celý den do zelena. Ke snídani bylo "greensmoothie", tedy v podstatě koktejl z přebývajícího ovoce a zeleniny - hrušky, kivi, banány, avokádo, špenátové listy, ovesné vločky a agávový sirup. K obědu hráškový krém, který milují kluci, a špenát, který miluju já (ano, chudák můj muž nemiluje ani jedno z toho :). Máme zelená trička, já navíc i kalhoty. Zelený pivo nepijem, ale máme světle zelenou okurkovou limonádu. Našla jsem si zelené náušnice.
Je to jen taková hloupost, ale mě baví, sladit se spoustou dalších lidí na stejnou vlnu. Nosit v listopadu knír na podporu Movemberu, hodit si 25. května ručník přes ramen, mít něco zeleného nejen na Zelený čtvrtek, ale i na svátek svatého Patrika, zhasnout během Hodiny Země. Ráda vybočuji z davu a cpu se proti proudu. Ale občas je fajn být medúza a nechat se volně unášet, být součástí stáda.

Žádné komentáře:

Okomentovat